/Files/images/image_image_1058016.png

Наші музичні керівники:

Яблонська Катерина Олександрівна,

спеціаліст першої категорії, має вищу освіту - ХДПІ ім. Г.С.Сковороди

Стаж роботи- 56 років

Аббасова Ольга Нусратівна

спеціаліст другої категорії, має вищу освіту - ПНПУ ім.В.Г.Короленка

Стаж роботи - 9 років

У дитячому садку ми щодня займаємося музичною діяльністю з дошкільнятами.
Працюємо над розвитком музичних здібностей малюків,
прищеплюємо естетичний смак.
Дитячий садок і сім’я – два головних колективи,
відповідальних за розвиток та виховання дитини.

ІНТЕГРОВАНИЙ МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК

Батьки мають найбільше шансів визначити здібності своєї дитини. Адже вони спілкуються з нею триваліший час, аніж будь-хто інший. Однак сьогодні у багатьох батьків рано чи пізно виникає запитання, чи варто навчати дитину музики? У них немає сумнівів, коли йдеться про навчання математики, геометрії, історії, інших предметів, передбачених програмою школи. А до музики як до навчального предмета підхід принципово інший: чи варто марно тратити сили і час дитини, якщо вона не буде спеціалізуватися в цій галузі? Що дає музика для пізнання? Для реального життя?

Так, дослідники з університету Вісконсіна виявили, що кожна дитина, ледве зявившись на світ, має досить тонкий музичний слух і добре чуття ритму. Втім, ці здібності згасають за кілька років, якщо їх не розвивати.

На думку дослідників саме завдяки музичному слуху та чуттю ритму дитина краще сприймає розмову людей. З розвитком відчуття ритму в малюка якісно змінюються складові його психіки, необхфдні для різних видів діяльності, поведінки в цілому.

Багато авторів методик раннього музичного розвитку так чи інакше прагнули природно, ненавязливо розвивати музичні здібності дитини. Карл Орф власну методику побудував на основі ритмічного відчуття. Його він вважав однією, якщо не єдиною, музичною здатністю, закладеною у людини природою і "присутньою" ще до народження. Еміль Жак-Далькроз вибудував свою методику на прагненні людини рухами тіла реагувати на музику та на окремі її складові.

Однак і досі є актуальним - створення системної методики, в якій би музика була б максимально наближена до дитини, повно відзеркалювала знайомий їй світ, повязувала воєдино дитячі інтереси й здатності, різні сфери життя. Значною мірою ці потреби забезпечує інтегрований підхід до музичного виховання - недаремно його вважають однією з найперспективніших інновацій, здатних розвязати проблеми сучасної освіти.

Музика, яка за сутністю організації звукової матерії наділена властивістю "перетинатися" з життям, суміжними видами мистецтва, наукою, технікою, є закономірним простором для інтеграції. Тому можна успішно ознайомлювати дітей із розмаїтими явищами навколишньої дійсності, формувати в них цілісну картину світу, поєднувати елементи різних видів мистецтва, різних галузей знань - а отже, розглядати матеріал різнобічно, з цікавих і несподіваних ракурсів.

"Немає кордонів між мистецтвами, музика поєднує в собі поезію і живопис і має свою архітектуру" Мікалоюс Черльоніс

Музичне мистецтво має величезне значення в розумовому, моральному, естетичному і фізичному вихованні. Починаємо працювати з дітьми у віці від півтора років і проводжаємо їх в школу. На цьому етапі шляху діти систематично, послідовно займаються всіма видами музичної діяльності. Вчаться слухати музику, співати, танцювати, грати на музичних інструментах, виконувати ролі у театралізованих виставах.

У процесі розучування пісень, співу в дітей розвивається пам’ять, міцніють голосові зв’язки, уміння правильно дихати. Йде постійна робота над дикцією. Дитина вчиться правильно наспівувати звуки, слова, речення, виразно, ритмічно, красиво танцювати, висловлювати в танці свої почуття і емоції, запрошувати на танець один одного і проводжати після танцю.

Танцювати дуже корисно для здоров’я. У дитини розвивається правильна постава; надалі вона буде почувати себе впевнено в будь-якій ситуації.

Також прищеплюємо любов до класичної музики, розширюємо кругозір. При систематичному слуханні музики у дітей виробляється посидючість, увага. Це вже підготовка до школи та подальшого життя. Ми бачимо в кожній дитині таланти і здібності, допомагаємо кожній дитині їх розкрити.

НАШІ СВЯТА:

"1-ВЕРЕСНЯ -ДЕНЬ ЗНАНЬ"

/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/1-СЕНТЯБРЯ 2014г P9010330.JPG /Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/1-СЕНТЯБРЯ 2014г P9010332.JPG


"ОСІНЬ-ЧАРІВНИЦЯ"

/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/осінь гр№11 2014р DSCN2322.JPG
/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/осінь гр№2 2014р (Дюймовочка) 31.jpg


"НОВИЙ РІК - КАЗКОВЕ ДИВО"

/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/нов р гр№2 н р (12місяців) 41.jpg /Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/нов р 97 подарунок діда мороза.jpg


8-БЕРЕЗНЯ "ЛЮБА МАТУСЕНЬКА"

/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/гр№2 -березня 2015р .47..jpg /Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/гр№12 -березня 2015р.......13.jpg


ВИПУСКНИЙ БАЛ

/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/випуск Капітан-гр.jpg /Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/випуск Гості з казки 3гр.jpg


ДЛЯ МАЛЕЧІ ЛЯЛЬКОВИЙ ТЕАТР

/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/кукольный.jpg /Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/кукольн 2014-02-14 10.02.42.....jpg


Основні завдання музичного виховання:

1. Виховувати любов та інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики.

2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.

3. Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами музичної грамоти. Все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно.

4. Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів. Якщо в цьому віці дитини навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток всіх його здібностей.

5. Сприяти розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів.

6. Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.

ГРАЄМО В ОРКЕСТРІ НА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ

/Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/ОРЕКСТР Фото-0003 ( 2014 ноябрь).jpg /Files/images/yana/dlya_muzichno_stornki/ОРКЕСТР Фото-0014 ( 2015 апрель ) 3гр.jpg


Музичні поради

Дуже часто батьки вважають, що дитину не варто долучати до музики, якщо сама дитина не виявляє до неї особливого інтересу. Це не зовсім вірно. Дитині необхідно слухати музику. Давно помічено, що музика - самий благодатний фон, на якому виникає духовна спільність між людьми. Вона допомагає встановити контакт між дорослим і дитиною. У якій формі може бути виражене спільне сприйняття музики? Воно й у співі дитини для своїх батьків, і в спільному виконанні танців, і в слуханні музики. У процесі спільного сприйняття в дитини виникає бажання поділитися своїми почуттями з дорослими. Як же навчати дитину слухати музику? Якщо дитина слухає музику на самоті, то він може відволіктися. Але якщо ж цю музику дитина слухає разом з батьками, то він висловлює свої емоції, радіє. Дуже корисно слухати музику разом з однолітками, діти прагнуть, як можна яскравіше передати товаришеві свої враження від музики, висловити їх у руховій активності. Дітям постарше подобається малювати під музику. Батькам можна придумати різні ігри, підібрати музичні уривки, що імітують шум моря, стукіт дощу і попросити дитину дізнатися відтворені в музиці явища. Якщо не все відразу виходить, як вам хотілося, не показуйте свого засмучення, спробуйте розібратися в тому, що не вдалося із задуманого. Слід пам'ятати, що життя дитини не люблячого музику біднішими, ніж духовний світ його однолітка, який розуміє музику. Любіть своїх дітей!

Кiлькiсть переглядiв: 1090